Lancering Contact Center voor bestaande klanten en eigen initiatieven
Lancering Contact Center voor bestaande klanten en eigen initiatieven
Inmiddels zijn de fieldmarketing werkzaamheden grotendeels hervat na een periode waarin we helaas even niet aan de slag konden gaan. Maar Fonky heeft de afgelopen tijd niet stilgezeten en is in gesprek gegaan met vaste opdrachtgevers om te kijken op welke manier wij hen toch van dienst kunnen zijn. Daaruit is het Contact Center ontstaan dat in een korte tijd is gerealiseerd.
Het Contact Center is een onderdeel van Fonky waarin iedere medewerker vanuit huis of vanuit de vestiging (alle vestigingen zijn inmiddels ‘corona proof’ ingericht) aan de slag kan. Wij werken hierin voor NDC Mediagroep, de Hartstichting en voor onze eigen initiatieven hulpies en Alles Rond. Middels een nieuw softwarepakket, een duidelijke training, een goede handleiding en live support voor onze medewerkers optimaliseren wij nu het klantenbestand voor onze opdrachtgevers en matchen wij vrijwilligers met organisaties binnen het platform hulpies.
Via het platform Alles Rond boden wij tot voor kort veiligheidsschermen aan bij rijschoolhouders. Dit ‘corona scherm’ is recent afgekeurd door de RDW (voorheen Rijksdienst voor het Wegverkeer). Volgens hen heeft het nadelige gevolgen voor de werking van veiligheidsvoorzieningen zoals gordels en airbags. Wij gaan daarom het productaanbod van Alles Rond aanpassen.
De ontwikkeling van het Contact Center is vanwege de noodzaak in tijden van corona erg snel gegaan en heeft een vaste rol gekregen binnen Fonky. We zijn decentraal begonnen en inmiddels is er ook een vaste basis op het hoofdkantoor in Utrecht gerealiseerd. De creatieve wijze waarop Fonky zich heeft aangepast aan de situatie in de markt werpt nu zijn vruchten af met een sterke toevoeging aan ons portefeuille. De komende tijd wordt het Contact Center doorontwikkeld en gaan wij ons aanbod van diensten verbreden.
Over hulpies
Ouderen, eenzame mensen en scholieren kunnen rekenen op hulpies. Dit zijn vrijwilligers van fieldmarketing bureau Fonky die via een digitaal platform hebben aangegeven in deze tijd te willen helpen. Zij bieden onder andere aan om boodschappen te doen, sociale telefoongesprekken ‘happy calls’ te voeren en overbodige laptops van bedrijven naar scholen te brengen. Dit initiatief is voortgevloeid uit een enquête onder medewerkers waarin wij hen vroegen wat we kunnen doen om ons tijdens de corona crisis nuttig te maken. Meer informatie kun je vinden op hulpies.nl
Wil jij Fonky beter leren kennen? Ben jij op zoek naar de ultieme bijbaan? Wacht dan niet langer en solliciteer vandaag nog!