Waarom jij in de sales moet werken
Je leert heel goed wie je zelf bent en hoe je jezelf moet verkopen.
Dit zijn de redenen waarom jij in de sales zou moeten werken!
- Ontwikkeling.
- Verdiensten en vrijheid.
- Doorgroeimogelijkheden.
- Je leert mensen begrijpen.
- Eerlijke sales.
Meer informatie
Werken in de sales is veel leuker dan de meeste mensen denken! De sales heeft namelijk veel voordelen, maar wat zijn deze voordelen? Wij stelden deze vraag aan het team van de beste vestiging van het jaar. Dit zijn de 5 belangrijkste voordelen:
1. Ontwikkeling
Je kan jezelf heel goed ontwikkelen op persoonlijk vlak. Je leert en weet heel goed wie je zelf bent en hoe je jezelf moet verkopen. Daarnaast doe je enorm veel ervaring op zoals communicatieve vaardigheden en gedragstechnieken. Deze kan je heel goed in het dagelijks leven gebruiken.
2. Verdiensten en vrijheid
Je kunt zelf bepalen wanneer en hoe vaak je wilt werken. Je hebt dus heel veel vrijheid. Op het moment dat jij veel vrije tijd heb, kan je jezelf extra inplannen om te werken. Heb jij een drukke week, omdat je bijvoorbeeld tentamens hebt, plan je jezelf wat minder in. Op deze manier ben jij heel flexibel en kan je werken wanneer het voor jou uitkomt. Hoe meer je werkt, hoe meer je verdient! Vaak is dat bovengemiddeld.
3. Doorgroeimogelijkheden
Er zijn enorm veel doorgroeimogelijkheden. Hierdoor heb je continu nieuwe uitdagingen en kan je jezelf maximaal ontwikkelen en snel stappen maken. Dit is een mooie opstap naar het echte werk leven.
4. Je leert mensen begrijpen
Je bent continu bezig met andere mensen, omdat je de hele dag met mensen in gesprek bent. Je voert heel veel verschillende soorten gesprekken met verschillende mensen. Zo leer je de gedachtegang van mensen begrijpen. Je leert steeds beter één of twee stappen vooruit te denken.
5. Eerlijke sales
Veel mensen hebben een bepaald beeld bij sales, namelijk dat je opdringerig bent of mensen wat wilt aansmeren. Echter heb je dat zelf in de hand. Als je zelf in de sales werkt, ben je ambassadeur van je vak. Jij verkoopt iets waar mensen daadwerkelijk iets aan hebben. Als je dat op een fijne en eerlijke manier doet, zorgt dat weer voor tevreden mensen.
Het is voor te stellen dat je nieuwsgierig bent naar hoe dit nou in de praktijk gaat. Meld je dan meteen aan voor een kennismaking en probeer het zelf uit.